1.
ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΕ ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ
ΚΑΙ ΙΔΡΥΤΟΥ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ, ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ. Ε
Δ Ω
Ο Μέγας Κωνσταντίνος δεν ήταν προφήτης. Η προφητεία αυτή χαράχθηκε
και βρέθηκε γραμμένη πάνω στην πλάκα του τάφου του, άγνωστον
από ποιόν. Ο Μέγας Κων/νος ετάφη το 337 μ.Χ. πρώτα στη Νικομήδεια
της Μικράς Ασίας και έπειτα ο υιός του Κωνστάντιος έφερε το
άγιο λείψανό του με βασιλικές τιμές στο Ναό των Αγίων Αποστόλων
στην Κων/πολη. Μέρος του λειψάνου του ως γνωστόν υπάρχει στο
’γιον Όρος, στη Ιερά Μονή Κωνσταμονίτου, που συχνά μυροβλίζει
και θαυματουργεί! (Γιά όσους αμφιβάλλουν για την Αγιότητά
του, δεν έχουν, παρά να το εξακριβώσουν).
Η προφητεία λοιπόν αυτή γράφτηκε πάνω στο σκέπασμα του τάφου
του με περίεργο τρόπο, δηλαδή με γράμματα μόνον, χωρίς φωνήεντα.
’γνωστον από ποιόν ή ποιούς. (Μάλλον από κάποιους σοφούς και
προορατικούς άνδρες, λέγει μιά παράδοση).
Πέρασαν 1101 χρόνια από τότε που γράφτηκε η προφητεία αυτή
για να εξηγηθεί. Διότι μόλις το 1440 μ.Χ. 13 χρόνια πρίν την
άλωση της Κων/πόλεως, κατώρθωσε ο σοφός Σχολάριος Γεννάδιος,
ο μετέπειτα Πατριάρχης Κων/πόλεως, να την αποκρυπτογραφήσει.
Διαβάστε την λοιπόν και βγάλτε
τα συμπεράσματά σας.
2. Προφητεία
του Αυτοκράτορα Λέοντος του Σοφού.
Βασίλευσε
τα έτη 886-912 μ.Χ. Υιός του αυτοκράτορος Βασιλείου Α! του
Μακεδόνος. Επειδή ασχολείτο με την Φιλοσοφία και Θεολογία
και έγραφε ποιήματα, συγγράμματα και εκκλησιαστικούς Ύμνους,
ονομάσθη σοφός. Μερικοί ερευνητές δεν συμφωνούν ότι έγραψε
ο ίδιος τους χρησμούς, αλλά άλλοι αποδεικνύουν ότι είναι πράγματι
τόσοι παλαιοί.
Αναφέρονται λοιπόν στους <<χρησμούς>> του, τα
εξής:
Μετά την ολοκληρωτική καταστροφή των Τούρκων, θα υπάρχει μεγάλη
σύγχυσις και στενοχώρια παντού και θα παρουσιασθεί με ουράνια
σημεία (τριήμερο αστέρι πάνω από την Πόλη, με φως ως ο ήλιος,
κατακόκκινος σταυρός από κάτω του και ένα ουράνιο τόξο) ο
νέος πλέον Ηγέτης που θα οδηγήσει την ανθρωπότητα σε πραγματικά
νέα τάξη, ηθική και αρεστή στο Κύριο και που κανείς δεν θα
μπορέσει να τον αμφισβητήσει ή να μην τον υπακούσει.
...... ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ. (Πάντα σχετικά με τη Πόλη).
α. Αγίου Ανδρέου δια Χριστόν Σαλού.
Έζησε κατά τα έτη 450-515 μ.Χ. Είναι ο ’γιος που είδε την
Παναγία να σκέπη την Αγία Σοφία και εορτάζουμε την Αγία Σκέπη
στις 28 Οκτωβρίου.
Αφού προβλέπει τους Αγαρηνούς να κυριεύσουν την Πόλη, σφάζοντας
πολλούς Χριστιανούς και καταστρέφοντας ανεκτίμητους πνευματικούς
και υλικούς θησαυρούς της, δεν θα χάσει οριστικά την σκέπη
της Θεοτόκου, αλλά αργότερα, κάνει λόγο για το ξανθό γένος
που θα ελευθερώσει την Πόλη και ξεκινά από το 17ο γράμμα της
αλφαβήτου (Ρώσοι).
Όμως το ξανθό γένος θα υποστεί <<Ρομφαίας, κινήσεις
πολεμικάς από αέρος..>> και αλλοίμονο τι θα γίνει με
περιγραφή πολεμικών όπλων της εποχής μας!
Κατόπιν αντιπαρέρχεται την θαυμαστή επέμβαση του Θείου και
πάει στο νέο Μεγάλο Αναμορφωτή ’γιο Ηγέτη που μετά την κατάπαυση
του πολέμου και καταστροφή των Τούρκων, ολόκληρος ο κόσμος
θα αλλάξει πνευματικά, οικονομικά, κοινωνικά. Θα παύσουν οι
πόλεμοι και θα επικρατήσει πραγματική είρήνη. Και καταλήγει
ότι θα είναι ευτυχής όποιος ζήσει τότε.
β. Αγίου
Μεθοδίου Πατάρων.
Έζησε τέλη 3ου αιώνα, άνδρας λόγιος Ελληνικής Φιλοσοφίας.
Μεταξύ πολλών άλλων προφητειών για άλλα Έθνη, προλέγει για
το Ξανθό Γένος (τη Ρωσία) που θα καταλάβει την Κων/πολη και
θα διορίσουν μια τριμελή επιτροπή για την διακυβέρνησή της.
Εδώ αναφέρει Δυτικές Δυνάμεις που θα συνασπισθούν για να εκδιώξουν
τους Ρώσους (18 συνολικά έθνη) και θα γίνει ο πιό άγριος και
λυσσαλέος πόλεμος που έγινε ποτέ, με ποταμό αίματος!
Και καταλήγει στη Θεϊκή επέμβαση που θα υποδείξει το Νέο Ηγέτη
που θα ειρηνεύσει το κόσμο. Τον αποκαλεί μάλιστα Ιωάννη. Και
εδώ μιλάει ο άγιος για ειρήνη που τα πολεμικά εργαλεία μετά
θα γίνουν γεωργικά... Θα βασιλεύσει 35 χρόνια και τέλος μιλά
για τους διαδόχους του.
γ. Αγίου Ταρασίου Πατριάρχου Κων/πόλεως.
Ανήλθε στο Πατριαρχικό θρόνο το 784 μ.Χ., συγκάλεσε την Ζ'
Οικουμενική Σύνοδο για την αναστήλωση των Αγίων Εικόνων το
787 μ.Χ. Κοιμήθηκε το 806 μ.Χ. Μιλά για τον Μωάμεθ, ηγούμενο
των Τούρκων που θα κυριεύσει τη πόλη του Βύζαντος. Προβλέπει
αργότερα την καταστροφή τους. Και καταλήγει στην Θεϊκή επέμβαση
με τον Νέο Ηγέτη που η αρχή του όνοματός του είναι <<Ι>>
και στο τέλος το <<Σ>> (δηλ. ο Ιωάννης). Ο οποίος
και θα ελευθερώσει τον κόσμο.
Δεν αναφέρομε
εδώ και άλλες προφητείες <<ανωνύμων>> αρχαίων
πηγών καθώς και επιστολή κάποιου αγίου στον βασιλέα Μανουήλ
τον Παλαιολόγον, που περίπου διαπνέονται από τό ίδιο πνεύμα.
δ) Του
Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, που
έζησε τον 18ο αιώνα (1714-1779) και σε ηλικία 46 ετών εγκατέλειψε
την Ιερά Μονή Φιλοθέου του Αγίου Όρους που μόναζε και περιόδευσε
ασταμάτητα επί 20 χρόνια όλη την Ελλάδα, από Κρήτη έως Βόρειο
Ήπειρο και Ιόνια Νησιά. Χωρίς υπερβολή αυτός γέννησε την Ελληνική
Επανάσταση του 1821, πρόδρομος του Ρήγα τιμήθηκε απ' όλους
τους Ιστορικούς. Μόνο τα 210 σχολεία που έκτισε ανά την Ελλάδα,
αρκούν για να δείξουν τη θυσία του για την σκλαβωμένη Ελλάδα,
αλλά προκάλεσε το μίσος ιδιαίτερα των εμπόρων Εβραίων, επειδή
κήρυττε την Κυριακή ως αργία, και τελειώθη μαρτυρικά.
Δεν υπάρχει βιβλίο που να αναγράφει τη δράση του χωρίς να
αναφέρεται στις προφητείες του, με τις οποίες βεβαίωνε την
ανάσταση του Γένους, ότι σύντομα έρχεται το <<ποθούμενο>>.
Παρακάμπτουμε τις προφητείες του για τις μεγάλες εφευρέσεις,
για τα δεινά του κόσμου και περνάμε στα μελλούμενα για την
Πόλη.
<<Στην Πόλη θα χυθεί αίμα που τριχρονίτικο δαμάλι θα
πλέξει>>. <<Οι Τούρκοι θα φύγουν, αλλά θα ξανάρθουν
πάλι και θα φθάσουν ως τα Εξαμήλια (Έξι μίλια, λέγει ο Γέρων
Παϊσιος ότι δεν εννοεί πόλη, αλλά όταν θα επεκτείνουμε τα
χωρικά ύδατα).
Στό τέλος θα τούς διώξουν στην Κόκκινη Μηλιά (βάθη Μ.Ασίας
κατά τον ίδιο Γέροντα). Από τους Τούρκους το 1/3 θα σκοτωθεί,
το άλλο τρίτο θα βαφτισθεί και μονάχα το 1/3 θα πάει στη Κόκκινη
Μηλιά>>. <<Καλότυχος όποιος ζήσει μετά το γενικό
πόλεμο. Θα τρώει με ασημένιο κουτάλι..>> <<Μετά
το γενικό πόλεμο θα ζήσει ο λύκος με τ' αρνί>>. <<Η
αιτία του γενικού πολέμου θα έλθει από τη Δαλματία. Πρώτα
θα διαμελισθεί η Αυστρία και ύστερα η Τουρκία>> Αυτή
η προφητεία τελέσθηκε, γιατί στο μέρος που εννοούσε έγινε
ο διαμελισμός της Γιουγκοσλαβίας, οπότε ακολουθεί η Τουρκία.
Επίσης <<Θάρθει (το ποθούμενο) όταν έρθουν δύο καλοκαίρια
και δύο πασχαλιές μαζί>>. Δύο Πασχαλιές είναι ο εορτασμός
του Πάσχα και του Ευαγγελισμού μαζί. Αυτό έγινε το 1912 όταν
προφήτευσε την απελευθερωση της Ηπείρου.
ε) Ο Γέροντας Παϊσιος πριν αφήσει
αυτό το κόσμο (1994) έλεγε συχνά ότι οι Τούρκοι έχουν στή
ζώνη τους τα κόλλυβα. Δηλαδή σύντομα θα πληρώσουν για τις
πολλές γενοκτονίες τους. Μάλιστα στο βίο του, από τον Ιερομόναχο
Ισαάκ, στη σελίδα 316, βεβαιώνει ομάδα μαθητών της Αθωνιάδος
Σχολής που τον επισκέφθηκαν, ότι <<Θα την πάρουμε την
Πόλη και θα ζείτε κιόλας>>. Και μίλαγε για τη παράδοση
της Πόλης στους Έλληνες από τους Ρώσους, που θα την κατακτίσουν,
και το διαμελισμό της Τουρκίας, παρόμοια όπως μιλούσε και
ο πατρο-Κοσμάς.
Ίδωμεν.
Οι προφητείες όπως είπαμε παραπάνω δεν λέγονται και
γράφονται για εκφοβισμό, αλλά σαφώς για ενημέρωση, για να
μη πτοούμεθα που βλέπουμε να γιγαντώνεται το κακό. Τον τελευταίο
λόγο τον έχει ο Θεός, που ελέγχει τα πάντα και μέσω των προφητών
Του μας ενθαρρύνει. Βλέπουμε που πάει ο σύγχρονος πολιτισμός
χωρίς Χριστό και που θα καταλήξει. Αλλά Νέα Τάξη πραγμάτων
χωρίς τον <<Ξενοδόχο>> δεν θα έχει καλά αποτελέσματα.